آموزشگاه زبان های خارجه اندیشه برتر

ما برای درخشیدن شما آماده ایم

ما برای درخشیدن شما آماده ایم

آموزشگاه زبان های خارجه اندیشه برتر

کانون زبان اندیشه برتر

آموزشگاه زبان اندیشه برتر با بهره گیری از تیم مدیریت دانشگاه های داخلی و خارجی و با همکاری جمعی از اساتید برتر زبان های انگلیسی ، آلمانی ، فرانسه و ترکی استانبولی کار خود را در شهر ارومیه آغاز نمود، همچنین این آموزشگاه با برگزاری دوره های آموزشی زبان ویژه بزرگسالان ، خردسالان ، کودکان و نوجوانان توانسته است با ارائه خدمات مدرن و به روز از جمله بهترین و مطرح ترین موسسات آموزشی در ایران باشد.

حوزه فعالیت آموزشگاه زبان اندیشه برتر در زمینه ارائه خدمات آموزشی و برگزاری کلاس های مکالمه زبان انگلیسی ، مکالمه فرانسه ، مکالمه آلمانی ، مکالمه ترکی استانبولی به طور حضوری، گروهی، خصوصی، نیمه خصوصی، اختصاصی ویژه دانشجویان دانشگاه ها، اساتید دانشگاه ها و مراکز علمی کشور، کارمندان ادارات و شرکت ها، نهادها، مدارس و مهدکودک ها در قالب دوره های فشرده و نیمه فشرده، عادی می باشد .

بایگانی

تاریخچه آموزشگاه زبان اندیشه برتر

   

                                        

 

 

آموزشگاه زبان اندیشه برتر با بهره گیری از تیم مدیریت دانشگاه های داخلی و خارجی و با همکاری جمعی از اساتید برتر زبان های خارجی در شهر ارومیه آغاز نمود و تاکنون توانسته است با ارائه خدمات مدرن و بروز از جمله موسسات مطرح آموزشی در ایران باشد.

دامنه فعالیت ها

حوزه فعالیت آموزشگاه اندیشه برتر در زمینه ارائه خدمات آموزشی و برگزاری کلاس های مکالمه زبان انگلیسی ، مکالمه فرانسه ، مکالمه آلمانی ، مکالمه ترکی استانبولی به طور آنلاین، حضوری، گروهی، خصوصی، نیمه خصوصی، اختصاصی ویژه دانشجویان دانشگاه ها، اساتید دانشگاه ها و مراکز علمی کشور، کارمندان ادارات و شرکت ها، نهادها، مدارس و مهدکودک ها در قالب دوره های فشرده و نیمه فشرده، عادی برگزار می شود.

اهداف

تفکر موسسین و مدیران آموزشگاه زبان اندیشه برتر در هر لحظه در جهت پیشرفت در عرصه های علمی و آموزشی و بهره گیری از مدرنترین متد های آموزشی و خدمت صادقانه به همشهریان و هموطنان عزیز بوده و هست بدین منظور برنامه ریزی امور به اختصار بدین شرح است :

  1. تدوین اساسنامه و چارت سازمانی مدون در جهت مدیریت و ارائه خدمات یکپارچه در تمامی شعب آموزشگاه زبان اندیشه برتر
  2. گسترش حوزه فعالیت های آموزشگاه زبان اندیشه برتردر زمینه آموزش زبان های خارجی و طراحی پکیج های آموزشی مورد نیاز متقاضیان با استفاده از مدرن ترین متدها و استانداردهای حال حاضر جهان
  3. ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی در تمامی شعب آموزشگاه زبان اندیشه برتر با استفاده از افراد مجرب و نخبه
  4. توسعه و راه اندازی مراکز جدید در مناطق مختلف در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به همشهریان
  5. ارائه خدمات آموزشی به ارگان ها، شرکت ها، بنیاد ها، انجمن ها، مدارس و غیره
  6. ایجاد زمینه برای حضور افراد کم درآمد در کلاس های آموزشگاه زبان اندیشه برتر
  7. آموزش نیروهای دانشگاهی و تحصیل کرده و به کارگیری از آنها در عرصه های اداری و آموزشی مرتبط با فعالیت آموزشگاه