آموزشگاه زبان های خارجه اندیشه برتر

ما برای درخشیدن شما آماده ایم

ما برای درخشیدن شما آماده ایم

آموزشگاه زبان های خارجه اندیشه برتر

کانون زبان اندیشه برتر

آموزشگاه زبان اندیشه برتر با بهره گیری از تیم مدیریت دانشگاه های داخلی و خارجی و با همکاری جمعی از اساتید برتر زبان های انگلیسی ، آلمانی ، فرانسه و ترکی استانبولی کار خود را در شهر ارومیه آغاز نمود، همچنین این آموزشگاه با برگزاری دوره های آموزشی زبان ویژه بزرگسالان ، خردسالان ، کودکان و نوجوانان توانسته است با ارائه خدمات مدرن و به روز از جمله بهترین و مطرح ترین موسسات آموزشی در ایران باشد.

حوزه فعالیت آموزشگاه زبان اندیشه برتر در زمینه ارائه خدمات آموزشی و برگزاری کلاس های مکالمه زبان انگلیسی ، مکالمه فرانسه ، مکالمه آلمانی ، مکالمه ترکی استانبولی به طور حضوری، گروهی، خصوصی، نیمه خصوصی، اختصاصی ویژه دانشجویان دانشگاه ها، اساتید دانشگاه ها و مراکز علمی کشور، کارمندان ادارات و شرکت ها، نهادها، مدارس و مهدکودک ها در قالب دوره های فشرده و نیمه فشرده، عادی می باشد .

بایگانی

آموزشگاه زبان اندیشه برتر دوره های  آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی را تحت آخرین دستاوردهای بین المللی و با شرایطی ویژه برگزار میکند.

 

 

  • این آکادمی زبان ، برای علاقه مندان به دوره های زودبازده آموزش زبان انگلیسی ، اقدام به برگزاری دوره های فوق فشرده زبان انگلیسی نموده است.
  • تا در کوتاهترین زمان ممکن بالاترین نتایج را بدست آورید.
  • این دوره ها بصورت کاملا متنوع و در سطوح مختلف و با تنوع ساعات بسیار بالا در حال اجرا است
  • و پس از تعیین سطح رایگان از شما ، نهایتا یکهفته منتظر شروع دوره خود خواهید ماند
  • این تنوع بسیار بالا و استقبال بسیار زیاد سبب شده ، تا این دوره ها بصورت متمادی ، بدون ریزش و کنسلی در همه سطوح ارایه گردد.