آموزشگاه زبان های خارجه اندیشه برتر

ما برای درخشیدن شما آماده ایم

ما برای درخشیدن شما آماده ایم

آموزشگاه زبان های خارجه اندیشه برتر

کانون زبان اندیشه برتر

آموزشگاه زبان اندیشه برتر با بهره گیری از تیم مدیریت دانشگاه های داخلی و خارجی و با همکاری جمعی از اساتید برتر زبان های انگلیسی ، آلمانی ، فرانسه و ترکی استانبولی کار خود را در شهر ارومیه آغاز نمود، همچنین این آموزشگاه با برگزاری دوره های آموزشی زبان ویژه بزرگسالان ، خردسالان ، کودکان و نوجوانان توانسته است با ارائه خدمات مدرن و به روز از جمله بهترین و مطرح ترین موسسات آموزشی در ایران باشد.

حوزه فعالیت آموزشگاه زبان اندیشه برتر در زمینه ارائه خدمات آموزشی و برگزاری کلاس های مکالمه زبان انگلیسی ، مکالمه فرانسه ، مکالمه آلمانی ، مکالمه ترکی استانبولی به طور حضوری، گروهی، خصوصی، نیمه خصوصی، اختصاصی ویژه دانشجویان دانشگاه ها، اساتید دانشگاه ها و مراکز علمی کشور، کارمندان ادارات و شرکت ها، نهادها، مدارس و مهدکودک ها در قالب دوره های فشرده و نیمه فشرده، عادی می باشد .

بایگانی

 

مقدمه:

تدریس زبان انگلیسی در خارج از کشور می تواند چالش برانگیز باشد. ما اینجا هستیم تا به همه سوالات شما در مورد نحوه آموزش زبان انگلیسی در خارج از کشور پاسخ دهیم.

• در کشورهایی مانند اروپای غربی، خلیج فارس و بخش هایی از آسیا، داشتن مدرک دانشگاهی به احتمال زیاد برای تدریس در خارج از کشور الزامی است. با این حال، هنوز فرصت‌هایی برای تدریس بدون مدرک دانشگاهی در کشورهایی مانند آمریکای لاتین، اروپای شرقی، کامبوج و بخش‌هایی از چین وجود دارد.

• اگرچه داشتن مدرک TEFL همیشه برای تدریس در خارج از کشور الزامی نیست، دریافت گواهینامه می تواند راه را برای فرصت های بیشتر در کشورهای بیشتری باز کند. اکثر دوره های TEFL همچنین به شما کمک می کنند تا مشاغلی را بر اساس علایق و سوابق خود پیدا کنید و برای آنها درخواست دهید.

 

مراجعه کنید به

 

• کشورهای خلیج فارس و بسیاری از کشورهای بزرگ آسیایی مانند چین، ژاپن، کره جنوبی و ویتنام ترجیح می دهند که انگلیسی زبانان بومی را استخدام کنند. هنوز هم می توان انگلیسی را به عنوان یک زبان مادری آموزش داد، اما سطح تسلط، آموزش و تجربه شما باید در نظر گرفته شود.

• برای تدریس نیازی به پرداخت هزینه ندارید. فقط مطمئن شوید که پول کافی برای تامین هزینه های پرواز و ماه اول زندگی خود دارید. اگر در یک برنامه داوطلبانه شرکت می کنید، ممکن است مجبور شوید برای پوشش هزینه های مسکن و برنامه شهریه بپردازید.

برنامه های آموزش خارج از کشور را جستجو کنید

فرصت زندگی در خارج از کشور با یک شغل پرارزش آموزش زبان انگلیسی برای بسیاری مانند یک رویا به نظر می رسد. خوشبختانه، این سبک زندگی برای افراد با پیشینه‌های مختلف، سطوح تحصیلات و تجربه تدریس در دسترس است.
تدریس در خارج از کشور یک تجربه باورنکردنی است که به شما این فرصت را می دهد که در فرهنگ متفاوت غوطه ور شوید، یک زبان جدید یاد بگیرید و دوستی های جدید شگفت انگیزی ایجاد کنید. همه در حالی که حرفه خود را توسعه می دهید.
بیش از 1 میلیارد نفر در سراسر جهان انگلیسی را به عنوان زبان دوم یاد می گیرند، بنابراین تقاضا برای معلمان انگلیسی زیاد است. برای یافتن موقعیت، اصلاً نیازی به مدرک زبان انگلیسی، سابقه تدریس قبلی یا حتی مدرک دانشگاهی ندارید. پس گرفتاری چیست؟ خوب، مهم است که به یاد داشته باشید که شرایط استخدام در هر کشور و مدرسه متفاوت است، بنابراین شما باید شغلی را پیدا کنید که برای سطح تحصیلات و تخصص شما مناسب باشد. در اینجا چند سوال متداول در مورد الزامات مورد نیاز برای آموزش زبان انگلیسی در خارج از کشور وجود دارد.

آیا برای تدریس در خارج از کشور به مدرک دانشگاهی نیاز دارید؟

در برخی کشورها – به ویژه در اروپای غربی، خلیج فارس و بخش‌هایی از آسیا – برای استخدام به عنوان معلم به طور رسمی (و گاهی غیررسمی) مدرک دانشگاهی الزامی است. در مواقع دیگر، مدارس فردی ممکن است نیازمندی های خاص خود را داشته باشند، بسته به اینکه دولتی، خصوصی یا از روش تدریس خاصی پیروی می کنند.
با این حال، بسیاری از کشورهای دیگر وجود دارند که انگلیسی زبانان بدون مدرک چهار ساله را می توان برای تدریس زبان انگلیسی استخدام کرد، از جمله بیشتر کشورهای آمریکای لاتین، اروپای شرقی، و برخی از کشورهای آسیایی، مانند کامبوج و بخش هایی از چین.
اطلاعات زیادی به صورت آنلاین موجود است که مدارک مورد نیاز آموزش زبان انگلیسی را در بیش از 50 کشور در سراسر جهان مقایسه می کند. همچنین می‌توانید اطلاعات بیشتری مانند انتظارات حقوق، فصل استخدام و شرایط ویزا پیدا کنید که به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید کجا بروید.

آیا قبل از تدریس در خارج از کشور به مدرک TEFL نیاز دارید؟

گواهی TEFL تأیید می کند که شما دوره آموزشی را برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی (TEFL) گذرانده اید. اگرچه امکان یافتن موقعیتی بدون آموزش یا تجربه قبلی وجود دارد، اما مدرک TEFL با باز کردن دریچه‌های فرصت‌های بیشتر در کشورهای بیشتر، جستجوی کار را آسان‌تر می‌کند. در غیر این صورت، باید جستجوی خود را به مناطق خاصی محدود کنید. بدون مدرک TEFL، می توانید به عنوان داوطلب نیز کار کنید.
صرف نظر از اینکه آیا آن مورد نیاز است، ما همچنان به معلمان انگلیسی آینده نگر به شدت توصیه می کنیم که گواهی TEFL را دریافت کنند. به ندرت قبل از شروع به عنوان معلم آموزش داده می شود، بنابراین این دوره مهارت هایی را که برای ارائه یک آموزش انگلیسی خوب به دانش آموزان خود نیاز دارید، به شما آموزش می دهد. علاوه بر این، برای بسیاری از مدارس الزامی است و حتی در برخی کشورها یک الزام قانونی است. به عنوان یک امتیاز اضافی، اکثر دوره های TEFL به شما کمک می کنند تا مشاغلی را بر اساس علایق و پیشینه خود پیدا کنید و برای آنها درخواست دهید.

 

آیا قبل از تدریس در خارج از کشور به تجربه تدریس نیاز دارید؟

اگرچه تجربه تدریس ارزشمند است و توسط برخی مدارس مورد نیاز است، اما تنها راه کسب تجربه، کار کردن است! خوشبختانه، داشتن تجربه تدریس مورد نیاز اکثر مدارس نیست و هزاران انگلیسی زبان هر سال بدون تجربه قبلی کار پیدا می کنند.
با این حال، داشتن مدرک TEFL و یا شرکت در دوره TTC درخواست شما را برای کارفرمایان بالقوه جذاب تر می کند و به شما برتری نسبت به سایر متقاضیان می دهد، به خصوص اگر تجربه تدریس ندارید. کشورهایی مانند ترکیه، کره جنوبی و تایوان معلمانی را با مدرک TEFL اما بدون تجربه استخدام خواهند کرد.
کشورهایی مانند امارات متحده عربی و ژاپن با سودآورترین موقعیت های آموزشی، به تجربه قبلی در تدریس نیاز دارند، اما این کشورها اقلیت را تشکیل می دهند.

آیا برای آموزش زبان انگلیسی در خارج از کشور باید انگلیسی زبان بومی باشید؟

اینکه آیا برای تدریس در خارج از کشور باید یک انگلیسی زبان بومی باشید بستگی به جایی دارد که می خواهید بروید. کشورهای آمریکای لاتین معمولاً اهمیتی نمی دهند که شما انگلیسی زبان بومی هستید یا نه، اما کشورهای خلیج فارس و بسیاری از کشورهای بزرگ آسیایی – مانند چین، ژاپن، کره جنوبی و ویتنام – ترجیح می دهند انگلیسی زبانان بومی را استخدام کنند. برای برخی از برنامه ها، مانند برنامه سفیر فرهنگی در اسپانیا، داشتن شهروندی یک کشور بومی انگلیسی زبان الزامی است.
برای شهروندان اروپایی، اگر انگلیسی زبان بومی نیستید، با کار در اتحادیه اروپا، جایی که بسیاری از موقعیت ها برای افراد غیراروپایی باز نیست، ممکن است فرصت آسانی برای یافتن موقعیت داشته باشند.
اگر می خواهید زبان انگلیسی را در خارج از کشور تدریس کنید اما زبان مادری ندارید، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:
• سطح تسلط شما
• لهجه و قابل درک بودن شما
• آموزش و تجربه شما. اگر مدرک دانشگاهی، گواهینامه TEFL یا سابقه تدریس قبلی داشته باشید، یافتن شغل آسان تر خواهد بود.
• گذرنامه. شهروندان برخی از کشورها ممکن است به دلیل شرایط مختلف ویزا، برای یافتن موقعیت تدریس مشکل داشته باشند، اگرچه اگر قبلاً مقیم دائم کشوری باشید که می خواهید در آن تدریس کنید، کار می تواند آسان تر باشد.

آیا برای تدریس در خارج از کشور باید جوان باشید؟

برخی از برنامه‌های آموزشی محدود به گروه‌های سنی خاصی هستند – برای مثال، برنامه دستیار TAPIF فرانسه فقط برای افراد بین 20 تا 35 سال آزاد است. با این حال، فرصت های زیادی وجود دارد که افراد در هر سنی می توانند در خارج از کشور تدریس کنند.
اگر کمتر از 20 سال دارید، ممکن است در یافتن شغل معلمی تمام وقت با مشکل مواجه شوید، اما همچنان می توانید در این مدت با داوطلب شدن در خارج از کشور یا کار در کمپ های تابستانی تجربه کسب کنید.

اگر بزرگتر هستید و به دنبال رفتن به خارج از کشور هستید، باید بتوانید بسته به تجربه خود کار پیدا کنید. کشورهای آسیای جنوب شرقی مانند ویتنام و کامبوج و بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین فرصت های زیادی برای افراد مسن دارند.

آیا قبل از تدریس در خارج از کشور باید «پول راه اندازی» داشته باشید؟

مطمئناً نیازی به پرداخت هزینه برای تدریس ندارید. فقط مطمئن شوید که پول کافی برای تامین هزینه های پرواز و ماه اول زندگی خود دارید. اگرچه برخی از موقعیت‌ها پروازها و «هزینه‌های راه‌اندازی» شما را پوشش می‌دهند، به‌ویژه در کشورهای خلیج‌فارس، بهتر است برای هر موردی صندوق اضطراری داشته باشید. مقدار خاصی که نیاز دارید بستگی به هزینه زندگی در جایی که در آن تدریس می کنید دارد، اما بین 1000 تا 2000 دلار ایده خوبی خواهد بود.
کسانی که در یک برنامه داوطلبانه شرکت می کنند ممکن است مجبور باشند برای پوشش هزینه های مسکن و برنامه شهریه بپردازند. همچنین سازمان هایی مانند CIEE وجود دارند که به شما در دریافت ویزا، یافتن محل اقامت و تضمین موقعیت در ازای پرداخت هزینه معقول کمک می کنند.

چه چیز دیگری برای تدریس در خارج از کشور نیاز دارید؟

آموزش زبان انگلیسی در خارج از کشور روشی هیجان انگیز برای غوطه ور شدن در فرهنگ جدید در حین ساخت رزومه است. همیشه آسان نیست، اما مطمئناً می تواند پاداش دهنده باشد.
اگرچه شرایط ممکن است از کشوری به کشور دیگر و مدرسه ای به مدرسه دیگر متفاوت باشد، مهم ترین چیز این است که ذهنی باز داشته باشید و پس از چند بار رد شدن، تسلیم نشوید.

داشتن مدرک TEFL مطمئناً به گسترش گزینه های شما نیز کمک می کند.

با این حال، اگر شرایط لازم را داشته باشید و انگیزه و تمایل داشته باشید که به خارج از کشور بروید و در زندگی خود و دانش آموزانتان تغییر ایجاد کنید، همه آماده اید که این سفر چشم نواز را آغاز کنید!