آموزشگاه زبان های خارجه اندیشه برتر

ما برای درخشیدن شما آماده ایم

ما برای درخشیدن شما آماده ایم

آموزشگاه زبان های خارجه اندیشه برتر

کانون زبان اندیشه برتر

آموزشگاه زبان اندیشه برتر با بهره گیری از تیم مدیریت دانشگاه های داخلی و خارجی و با همکاری جمعی از اساتید برتر زبان های انگلیسی ، آلمانی ، فرانسه و ترکی استانبولی کار خود را در شهر ارومیه آغاز نمود، همچنین این آموزشگاه با برگزاری دوره های آموزشی زبان ویژه بزرگسالان ، خردسالان ، کودکان و نوجوانان توانسته است با ارائه خدمات مدرن و به روز از جمله بهترین و مطرح ترین موسسات آموزشی در ایران باشد.

حوزه فعالیت آموزشگاه زبان اندیشه برتر در زمینه ارائه خدمات آموزشی و برگزاری کلاس های مکالمه زبان انگلیسی ، مکالمه فرانسه ، مکالمه آلمانی ، مکالمه ترکی استانبولی به طور حضوری، گروهی، خصوصی، نیمه خصوصی، اختصاصی ویژه دانشجویان دانشگاه ها، اساتید دانشگاه ها و مراکز علمی کشور، کارمندان ادارات و شرکت ها، نهادها، مدارس و مهدکودک ها در قالب دوره های فشرده و نیمه فشرده، عادی می باشد .

بایگانی

دوره مکالمه و بحث آزاد زبان انگلیسی برای زبان آموزانی طراحی گردیده که قصد دارند تا با تمرین بیشتر و مداوم و فارغ از مهارت‌های دیگر زبانی، به روانی کلام، تصحیح اشتباهات و فعال شدن بیشتر دانش زبانی خویش بپردازند.


 

برای مشاهده جزییات مراجعه کنید به

 

کلاس‌ های بحث آزاد (Free Discussion)

هدف از کلاس های بحث آزاد، استفاده از ساختار ها و لغات نوآموخته در مکالمات است. این کلاس ها تاثیر بسزایی در فصاحت و روان صحبت کردن زبان آموزان دارند. کلاس‌های بحث آزاد موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا، فرصتی هستند برای بیشتر صحبت کردن به زبان انگلیسی و بهبود توانایی‌ شما در مهارت گفتاری (Speaking).

در هر جلسه از این کلاس‌‌ها، یک موضوع توسط استاد به بحث گذاشته شده و دانشجویان درباره آن موضوع به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

علاوه بر بهبود مهارت کلامی، این کلاس‌ها به یادگیری کلمات جدید و رفع اشکال‌های گرامری شما نیز کمک می‌کنند.

کلاس های بحث آزاد در در سه سطح مقدماتی (Basic)، متوسط (Intermediate) و فوق متوسط و پیشرفته (Upper Intermediate & Advanced) برگزار می‌شوند تا دانشجویان در هر سطحی باشند بتوانند با خیال راحت از این فضا استفاده کنند.

 

در این دوره‌ها fail یا pass وجود ندارد و کلیه زبان‌آموزان پس از گذراندن دوره وارد دوره بعد می‌شوند.

 

اهداف دوره بحث آزاد انگلیسی

  • تقویت مهارت صحبت کردن (Speaking)
  • ایجاد موقعیت های طبیعی و روزمره برای بحث و تبادل نظر
  • ایجاد فضایی که زبان آموزان به راحتی و بدون دغدغه به اظهار نظر بپردازند.
  • آموزش ضمنی برای تمرکز بر موضوع به جای تمرکز بر جزئیات زبان
  • ایجاد فضایی که در آن زبان آموزان با توانش های زبانی متفاوت بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند(Mixed Abilities)

 

برای ثبت‌نام در دوره‌های Free discussion بعد از انجام تعیین سطح، متقاضیان می توانند از طریق مراجعه حضوری اقدام نمایند.